28 Kasım 2014 Cuma

Merhaba...

Merhabalar sevgili blog ziyaretçilerim,
Tesadüf eseri tanıştığım blog camiasıyla uzun süredir haşır neşirim.Dikiş,makyaj,ahşap boyama gibi birçok şeye merak salıp,hepsini deneyip,hiçbirinde dikiş tutturamayan,maymun iştahlı bir bloggerım :) Bu kadar başarısız girişimimin sonucunu tabiki 'blogumun olmamasına' bağlayacak kadar mütevazıyım. Buralarda henüz yeniyim ama umarım kısa sürede hayranlıkla izlediğim blogların benzeri olabilirim.Hepinize selamlar diyorum vira bismillah diyerek başlıyorum.

20 yorum:

  1. hihi tatlı başlangıç. :)

    YanıtlaSil
  2. ama şu tesadüf eseri nası olduuuu ama annatsanaa amaaa yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç yıl önce bere örmek için internetten örnek araştırmaya başladım.Bir blogta örnek buldum sonra ordan diğerine ordan bir başkasına derken blog bağımlısı oldum diyebilirim :)

      Sil
  3. Merhaba hoş geldin blog camiasına :) ben de yeniyim 2 ay bile olmadı :) Takipteyim seni de beklerim bloğuma pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,hoşbuldum :) Yavaş yavaş öğreneceğim buraları :) Teşekkür ederim,bende sizi takip ediyorum.Yeniden görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin o zaman aramıza.Buralarda oldukça daha üretken olacaksındır bak gör:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) İnşallah,dileğim o yönde :) Sevgiler..

      Sil
  6. Hayırlı olsun, çok güzel işler çıkacak bu blogdan merakla bekliyorum. Hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hoşbuldum,tekrar görüşmek dileğiyle..

      Sil
  7. Hepimiz bir şekilde bulaştık blog işine. İyi ki de öyle oldu :) Yaklaşık 10-12 sene kadar önce, internette ilk defa şal, şapka gibi bir şeyler aratmış ve bulduğum resimler karşısında çok şaşırmıştım. Hatta ilk aratırken, "bunu benden başka düşünen var mıdır, interneti bunun için kullanan var mıdır" diye de kendi kendimle dalga geçmiştim. Araştırmak şöyle dursun, millet paylaşımlara bile başlamıştı. Ben geç kalmıştım. Bir yerden başlamak lazım, hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tıpkı sizin gibi bere ararken aynılarını yaşadım :) Geç olsun,güç olmasın :) Teşekkür ederim,yeniden görüşmek üzere..

      Sil
  8. Merhabalar. Ben de yeni başladım blog yazmaya. Aynı şekilde takip ettiğim bloglara adsız olarak yorum yazmak garip geldi bana. Bir dost der gibi :) Ben de birşeyler yazmak, yaptıklarımı ve okuduklarımı paylaşmak istedim. Bugün beni ziyaret etmişsiniz. Öyle farkettim sizi. Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,haklısınız biraz garip oluyor :) İnsan başkaları yazıyor ben neden yazmayayım diye de düşünüyor.Zamanla daha iyi öğrenip geliştireceğim kendimi inşallah :) Yeniden görüşmek üzere.Sevgiler..

      Sil
  9. Hoş geldiniz. Dilerim vazgeçmezsiniz. Güzel paylaşımlarınız sürsün inş. Ben de beklerim: ufuk-aysaatleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum.Şimdilik çok iyi değilim ama zamanla daha iyi olabilirim inşallah.Sizi takibe aldım.Görüşmek üzere :)

      Sil
  10. Âleme de, bloguma da hoş geldiniz. Pek hareketli bir dünyamız vardı da, biraz facebook'a kaydık son zamanlarda. Yeni kanlar, yeni bloglar bizi de canlandıracaktır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Yeniden görüşmek üzere.Sevgiler..

      Sil
  11. ne işler beceriyooon bugünlerdeee yaptın mı bişiileeeer :)

    YanıtlaSil
  12. Blog dünyasına hoş geldiniz

    YanıtlaSil